Tak się powinno promować hotele

 

Screenshot of szarotka.eu

Branża hotelowa jest tak obszerna, że znalezienie fajnego miejsca nie jest takie łatwe. Nawet biorąc pod uwagę, że internet gromadzi ogromną bazę noclegów i platformy, które mają ułatwiać poszukiwania. Niektóre strony zrobione są tak, że już po pierwszym spojrzeniu nie chce się zagłębiać w ich zawartość. Są jednak takie, które mogą być dla nich przykładem.

Witryna Vital & SPA Resort Szarotka to przykład udanego połączenia estetyki z użytecznością. Kolorystyka oparta na neutralnych barwach oraz wysokiej jakości fotografie oddają klimatyczny charakter resortu. Struktura strony jest dobrze przemyślana – główne kategorie usług są łatwo dostępne z poziomu menu. Treści są napisane w sposób zrozumiały i profesjonalny, jasno przedstawiając zakres usług oraz korzyści płynące z pobytu w obiekcie. Obecność sekcji „Galeria” z bogatym materiałem zdjęciowym dodatkowo zachęca do skorzystania z oferty resortu.

Dla mnie nie bez znaczenia było również zapoznanie się z blogiem. Świetna baza wiedzy, zawierająca nie tylko praktyczne informacje, jak znalezienie parkingu ale też przedstawiające atrakcje turystyczne i walory regionu. Osoby, które poza wypoczynkiem w miłym miejscu chcą też pozwiedzać i zażyć trochę aktywności na łonie natury z łatwością znajdą tu wiele podpowiedzi, jak ciekawie spożytkować czas w Zieleńcu i okolicach.

Ja się wybieram – Wam też polecam 🙂